Moncsa

  • Legutóbb belépve pár hete
Nem: Nő 
Kor: 47
Lakhely: Budapest, Budapest, Hungary
Külső
Testalkat: Telt 
Magasság: 168
Haj: Vörös 
Dohányzás: Igen 
Alkoholfogyasztás: Ritkán 
Család és otthon
Családi állapot: Elvált 
Személyes
Saját szavaimmal:

Veterán jármü

Műszaki paraméterek:
Évjárat: 1973
Gyártmány:nő
Modell: külön kiadás
Állapot: használt, de jó állapotú
Üzemanyag:szereti az extrákat
Üzemanyagtakarékosság:Nem kell folyton tankolni
Hűtés: extrém helyzetben ajánlott.
Sajátosságok: minden hülyeségre kapható
Külső adottság: szereti, ha jó karban van tartva
A kifejlesztett prototípusnál már próbálkoztak klónozással,(Szerencsére nem, sorozatgyártással.) az is az én tulajdonomban van!
Beindítása: 0620-es gombok benyomásával

Jellemvonás:Magas fokú energiakibocsátás
Fogyasztása: sajnos nagy csak az ellenkezőneműekhez képes csatlakozni.
Terhelhetősége: nagy
Az alapmodellhez képest számos extrával rendelkezik.
Próbateszt lehetősége a személyes talin.
Rúgásra nem indul be,! Max bevadul és visszarúg

Alapjáraton finoman rezeg a motor.
Kanyarokban szelíd kiscicaként viselkedik, de mint egy megvadult bika gyorsul az egyenesben( mackós termete ellenére.)
Pár km után kezd furcsán hatni s motor az alsó fordulatszám tartományban. Egy kissé zavaró vibrációt okoz, de egy tempó vissza kapcsolással ez a probléma kiküszöbölhető.
Az ülés pozíció változtatható, vastagon párnázott Kiválóan dönthető extrém helyzetetekben kézreálló dudái vannak.
A végletekig lehet gyötörni a keményre hangolódó futóművet.
Hátránya, hogy csak lábfékkel rendelkezik, tehát nem arcra esős.
Remekül állja a vizet, markolat fűtése a téli hónapokban kivetnivalót hagy maga után.
Valódi bőrbevonatos! Szeretem a bőrt, főleg ha eredeti!
Lökettérfogat: 10 cm3
Motor: folyadékhűtéses (kétütemű szív- fúj)
Max teljesítmény: Még nem lett tesztelve, de több menetben is helytáll

Figyelemfelkeltő az oldalkilengése
A kerekded formák a puha kényelmet a jó fekvést biztosítják.
A karosszériája imitt-amott javításra szorul.
Kenési problémái nincsenek.
Gumikban is szereti az illatosított és az extrém változatokat. (Nem kopik a gumija)
A dugattyú alakját és nagyságát tudja változtatni. Sebességváltáskor minden fokozat finoman csúszik be a helyére.Vendégszerető utasülése kellemes élményt nyújt vezetőjének és utasának egyaránt. ( tágasabb helykínálat)
Megelégedettségét duruzsoló hangja jelzi. Néha hangtompítás szükséges.
Hintázó mozgását sokan szeretik.
Végsebessége a sexben 68 m/h, mert 69-nél már fordulni kell!
Ára megfizethetetlen.
Ha úgy érzed, hogy ez a típus kifacsar, akkor lovagold meg a régit !
Kösse fel a nadrágját, aki engem szívatóra akar tenni!!